5 Temmuz 2009 Pazar

.: Bu Defa Kaçmayacak :.

Çağlayan Derebaşı'ndan Bir Anı: Kaçan Penaltı

"Soğukkanlı olmam nedeniyle arkadaşlar genelde penaltıları bana attırıyorlardı.İdmanlarda bol bol penaltı çalışması yapardım. İdmanlarda dahi penaltı kaçırdığım pek görünmezdi. Topla çok iyi konsantre olur, kaleciyi bakışlarımla aldatırdım. Bir gün Altınordu ile oynuyoruz, Alsancak Stadı'nda. Bizim için çok önemli bir maç. Mutlaka kazanmamız gerekiyor. Maçın sonlarına doğru bir penaltı kazandık. Herkes yine bana döndü. Gürsel Ağabey ile Nevzat Güzelırmak, yanıma geldiler ve bana dönerek "Bu penaltıyı kaçırırsan yanarız. Bu maçı mutlaka kazanmamız lazım" dedi. Onların heyecanı beni de etkiledi. Ve hayatımda ilk defa penaltı kaçırdım. O maçı kazanamadık. Arkadaşlarım maç sonunda eve geldiler, teselli etmeye çalıştılar."

Geçtiğimiz hafta kalp rahatsızlığı nedeniyle By-Pas olan efsane kadromuzun unutulmaz isimlerinden Çağlayan Derebaşı şu anda Ege Üniversitesi Kardiyoloji Bölümü yoğun bakımında yatmakta.Efsane oyuncumuza acil şifalar diliyoruz..

İkinci defa kaçırma Çarli bu sefer kazanalım..Dön aramıza..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder